• Voor 20:30 uur besteld morgen in huis
  • Gratis verzending
  • Alle producten op voorraad

Garderobe oplossingen voor evenementen en kermisexploitanten

Niet iedere garderobe oplossing is gelijk. Een goede garderobe voor een evenement of efficiënte entree voor een kermisexploitatie dient rekening te houden met een aantal branche specifieke factoren, zoals:

  • Snelle terugverdientijd van investeringen
  • Snelle doorstroming van bezoekers
  • Snel en eenvoudig inzicht in gewenste managementinformatie
  • Flexibele grootte en capaciteit, iedere maat garderobe moet snel leverbaar zijn
  • Goede transportmogelijkheden van systemen

...en op locatie:

  • Grote aantallen gasten
  • Piek drukte bij aankomst of vertrek van bezoekers
  • Veel wisselende medewerkers, soms uitzendkrachten
  • Onvoldoende omzet controle
  • Soms onvoldoende ruimte om een adequate garderobe te kunnen plaatsen
  • Garderobe moet soms op verschillende locaties inzetbaar zijn
  • Naast jassen worden ook paraplu's en tassen ingeleverd

Wij hebben een groot aantal garderobe systemen geleverd bij evenementen en aan organisatoren. Bent u ook geïnteresseerd in een professionele garderobe voor uw evenement? Dan is het altijd mogelijk om contact met ons op te nemen. Wij komen graag bij u langs voor advies op maat en eventuele vrijblijvende offerte. Dit bezoek is altijd gratis. Vraag via het contactformulier onder aan deze pagina een afspraak aan.

Garderobe voor evenementen

Voor iedere professioneel georganiseerde garderobe gelden een aantal specifieke adviezen. Bekijk hieronder een aantal adviezen die we voor u op een rijtje hebben gezet:

  • Maak een goede combinatie van dubbele en enkele garderoberekken om ruimte te besparen.
  • Maak een indeling met telkens één gangpad en twee rijen rekken, dit scheelt ruimte.
  • Gebruik verrijdbare rekken, dat scheelt tot honderd keer lopen per vol rek.
  • Gebruik hangers in plaats van vaste haakjes, dat werkt sneller en neemt minder ruimte in beslag. In combinatie met verrijdbare rekken is een oplossing met hangers tientallen keren sneller. Er hoeft niet meer per jas gelopen te worden, maar slechts één keer per honderd jassen.
  • Gebruik voor de omzetcontrole een kassa/ticketprinter. Bij de gemiddelde garderobe wordt 10-40% omzetverlies geconstateerd door slordig werken of diefstal.
  • Een ticketprinter voorkomt ook vermissingen: ieder ticket is voorzien van datum, tijd, eventueel type jas en plek in de garderobe.
  • Deel uw garderobe op in secties, dit zorgt voor snellere aanname van de jas en ook het teruggeven kost minder tijd omdat de jas snel gevonden dankzij de sectie-indeling. Geef de secties letters van bijvoorbeeld A tot en met F en deel uw balie zo in dat bezoekers bij de juiste sectie gaan staan. Ticketprinters kunnen kaartjes printen per sectie met elk een eigen nummerreeks. In plaats van één nummerreeks van 1 tot met 1000 zoekt u sneller naar een nummer als B98 of D121.
  • Gebruik paraplutasjes voor het ophangen van paraplu's. Dat werkt sneller, neemt minder ruimte in beslag, voorkomt vermissingen en voorkomt dat jassen nat worden.
  • Hang een juridisch getoetst garderobereglement op. Dit zorgt ervoor dat uw garderobe voorwaarden bekend zijn bij uw gasten en voorkomt te hoge uitkeringen bij vermissingen.

Referenties Garderobe.nl bij evenementen

Een garderobe voor een evenement inrichten? Dan bent u bij Garderobe.nl aan het juiste adres. Wij hebben garderobe oplossingen gerealiseerd voor de volgende evenementen:

  • Volvo Ocean Race

Op verzoek kunnen wij u in contact brengen met onze relaties voor een relevante referentie.

Wilt u de garderobe ook efficiënter inrichten?

Garderobe.nl staat voor een persoonlijk advies op maat. Een garderobe bij een evenement is immers anders dan een garderobesysteem voor een disco of voor een theater. Nieuwsgierig hoe u uw garderobe efficiënter in kunt richten en meer omzet kunt behalen? Maak dan direct een afspraak met ons. Neem telefonisch contact met ons op door te bellen naar 070 – 365 0101 of stuur een e-mail naar info@garderobe.nl. Wij helpen u graag verder met de inrichting van de garderobe voor uw evenement.

Mijn contactgegevens