• Voor 20:30 uur besteld morgen in huis
  • Gratis verzending
  • Alle producten op voorraad

Online helpdesk

Hier vindt u gebruiksaanwijzingen, software downloads en oplossingen voor storingen. Staat uw vraag er niet bij? Mail ons op info@garderobe.nl of neem telefonisch contact op via tel.nr.: 070  346 8634.

Model printer

Downloads & veel gestelde vragen

Coatcheck+

Coatcheck+

Download Handleiding (PDF)
Bekijk instructie Video
Download Windows Software
Download Voorbeeld Logo's

Coatcheck+

Coatcheck+

Printer drukt niet af?
Plaats het papier met de juiste (thermische) kant boven en klap de printkop dicht.

Ik kan niet in het Setup menu komen.
Draai altijd eerst een Z-Strook uit. Daarna kunnen de instellingen worden aangepast.

De printer maakt geen verbinding met de software?
Zorg dat WiFi uitgeschakeld is en geef de printer toegang om uw FireWall te passeren (ja klikken bij het opstarten). Sluit de printer rechtstreeks op de computer aan of via een netwerk hub zoals een router.


Coatcheck OneFive

Coatcheck OneFive

Download Handleiding (PDF)
Bekijk instructie Video
Download Windows Software
Download Voorbeeld Logo's

Coatcheck OneFive

Coatcheck OneFive

Printer drukt niet af?
Plaats het papier met de juiste (thermische) kant boven en klap de printkop dicht.

Ik kan niet in het Setup menu komen.
Draai altijd eerst een Z-Strook uit. Daarna kunnen de instellingen worden aangepast.

De printer maakt geen verbinding met de software?
Zorg dat WiFi uitgeschakeld is en geef de printer toegang om uw FireWall te passeren (ja klikken bij het opstarten). Sluit de printer rechtstreeks op de computer aan of via een netwerk hub zoals een router.


Coatcheck Orange

Download Gebruiksaanwijziging
Download Installatie software actieve USB cable
Download Windows software voor CoatCheck Orange
Download Windows software voor CoatCheck Orange XTRA (na augustus 2012)

Coatcheck Orange

Printer drukt niet af?
Plaats het papier met de juiste (thermische) kant boven en klap de printkop dicht.

Ik kan niet in het Setup menu
Draai altijd eerst een Z-Strook uit. Daarna kunnen pas de instellingen worden aangepast.

De printer maakt geen verbinding met de software? 
Installeer eerst de actieve USB kabel, dan de PC software. Deze werkt alleen op pc's met Windows.
Draai altijd eerst een Z-Rapport (totalen) uit. Start daarna de software op, terwijl de printer aangesloten is via de actieve USB kabel, maar uitgeschakeld.
Klik nu in de software op verbinden. Schakel nu pas de printer aan. Indien nodig kan de actieve USB kabel een keer verwijderd en teruggeplaatst worden.

Blackbox One

Blackbox Five

Download de BlackBox handleiding
Inclusief alle instructies voor het aansluiten, uitdraaien van tickets en totaalstroken en, afhankelijk van het model, het aanpassen van datum & tijd.

Blackbox One

Blackbox Five

Geen tekst op kaartje?
Thermisch papier print maar aan één kant. Zorg ervoor dat de kaartjes met de gekleurde kant naar boven worden doorgevoerd.

Vage print op deel van het kaartje?
De printkop moet worden schoongemaakt. Voer een aantal kaartjes door om te kijken of er verbetering optreedt. Zo niet, bel ons dan voor begeleiding bij het schoonmaken van de kop. Maak de printkop eventueel schoon met een wattenstaafje met alcohol.

Printer stopt halverwege een ticket?
Haal de stekker uit het stopcontact en steek deze er na 20sec weer in, de printer start opnieuw op.

Reset van de printer
Haal de stekker uit het stopcontact en steek deze er na 20sec weer in, de printer start opnieuw op.

Vraag of probleem niet in deze lijst?
Bel voor snelle telefonische ondersteuning met 070 346 8634 of stuur een e-mail naar info@garderobe.nl





 

Q-Robe &

Q-Entry

Download de instructies voor dagelijks gebruik

Software downloads:

Q-Win Server & Q-Ticket editor 
PCQ-Entry (DOS)
Qmaster.zip
USB-Serieel converter installatie software